pondělí 2. října 2017

Uvítací článek

Zdravím(e),

tímto článkem bychom vás rádi chtěli přivítat na našem blogu. Tento blog vznikl na základě spousta našich strávených odpolední, kdy jsme si říkaly, že by bylo super založit spolu blog. Vzhledem k tomu, že už jsme spolu natočily vlog (ale nedopadl dobře) a založily dvoučlennou kapelu (což skončilo občasným jamováním) a navzájem jsme se učily jazyky, tohle můžeme brát jako náš další pokus dostat se do světa show byznysu. (Ne, to byl vtip.) Náš blog bychom chtěly směřovat uměleckým směrem, protože jsme se shodly na tom, že na české scéně, není žádný kvalitní blog, časopis nebo youtube kanál, který by shrnoval veškeré umělecké dění od hudby, filmů, knih, výstav či jiných akcí. Proto tohle můžete brát jako náš největší a nejupřímnější pokus a snahu na vytvoření něčeho takového.

Podle našich jmen (Bára a Ela) vznikl i název tohoto blogu - Barel. Bohužel jakékoliv kombinace použití tohoto jména už byly zabrané, proto jsme /trapně/ barell s dvěma L. (To jedno L, berte jako bonus.)

Takže jak jste již pochopili z mého úvodu, jsme dvojice zaměřená všemi směry. Pokud bych nás měla přirovnat k nějakým jiným známým dvojicím, mohla bych začít například tím, že jsme jako Jungmann a Dobrovský, s tím, že já, Bára, jsem jasnej Jungmann zatímco Ela, Dobrovský.  Jednoduše proto, že jsem kdysi četla v učebnici, že Dobrovský byl skeptik a nevěřil v to, že by čeština mohla být úředním jazykem (minimálně aspoň s němčinou) a Jungmann byl spíš idealista.


Z čehož prý podle Ely vyplývá, že jsem já víc ta cool, což aby si milý čtenáři nebyl v omylu, rozhodně nejsem. Já jsem jen víc cool tvářím, ale mnohem víc se toho dozvíš od Ely. /a je to nadnesené, rozhodně jsem nechtěla říct, že by snad Ela byla skeptik/. Z jiných slavných dvojicích bych mohla uvést například frontmana kapely Nirvany Kurt Cobaina, což jsem já a jeho věrný nejlepší přítel po celý život Krist Novoselic, což je Ela. Tohle rozdělení vzniklo jen na základě toho, že máme stejný vlasy (já jako Kurt, ale když byl obarvenej na červeno nebo byl ještě hnědovlasej a Ela dlouhý jako Krist). Asi bych mohla zmínit ještě John Lennona a Paula McCartneyho, Bon Joviho a Richieho Samboru anebo snad šunku a mlíko, ale pak už by článek nabil moc divnosti hned na poprvé. (Ale šunka a mlíka vzniklo z jednoho naprosto božího filmu, pusťte si Quality Time od Daana Bakkera a pochopíte, jinak vám to asi nevysvětlím.)

No, myslím, že pro začátek pro představu to za dnešek ode mně stačí, i tak to je na úvodní článek dost dlouhý.
Půlka Bar (Elu)

Žádné komentáře:

Okomentovat

About Us

Recent

Random